Hei arvoisa Asiakaspalvelija!!
Päätin lähestyä näin "kirjallisesti" kun asioinnit myymälässä sekä puhelimessa (myynti/asiakaspalvelu) ovat saaneet "pääni" sekaisin :-)
Nykyään minulla on 24/1 ADSL-liittymä ja olisin kiinnostunut kaapelilaajakaista 100/5. Nettisivuillanne on tällä hetkellä tarjous 100/5+3G-paketista (tai 100/5+4G) kohtuuhintaan.
1. Myymälän mukaan tarjous koskee vain uusia asiakkaita, puhelinmyynti sanoi että onnistuu myös vanhalle asiakkaalle ja onnistuu nykyisen liittymän vaihtaminen kyseiseksi. Siis lyhyesti ja ytimekkäästi ONNISTUUKO vai Ei??
2. Jos vaihdan tuommoiseen 100/5 kaapelilaajakaistaan niin tuleeko mukana semmoinen modeemi jonka voi laittaa SILTAAVAKSI (haluan säilyttää nykyisen reitittimen ja sen alla olevat verkkorakenteet). Myyntipalvelu ei osannut tuohon mitään sanoa ja asiakaspalvelun mukaan joissakin modeemeissa tuon voi tehdä ja joissakin ei, mutta etukäteen ei voi määrittää minkä modeemin asiakas tulee saamaan??
3. Jos tuommoisen vaihdoksen tekee niin voiko pitää esim. kuukauden rinnakkain sekä vanhaa ADSL24/1-liittymää sekä uutta kaapeliliittymää (maksut luonnollisesti molemmista) ja purkaa vanha liittymä vasta sitten kun on varmasti todettu tuo uuden 100/5-liittymän toimivuus?
Myyntipalvelun mukaan näin voi tehdä, mutta asiakaspalvelun mukaan ei??
Vaihto kaapelilaajakaistaan?
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.