Terve. Näyttäisi olevan taas yli 30min jonot tuonne asiakaspalveluun, joten onnistuisiko tätä kautta jouheammin sähköpostilaskun käyttöönotto? Omille sivuille en pääse, koska ei jostain syystä muka ole puhelinnumeroa määriteltynä käyttäjätunnukseeni, vaikka se kyllä esiintyy hyvin selkeästi jo vuonna 2008 päivätyissä tilausvahvistuksissa...
Asiakasnumeroni on XX
Sivu 1 / 1
voe: Emme pysty kytkemään sähköpostilaskuja keskustelupalstalle laitetun pyynnön perusteella. Nopein tapa saada uusi salasana omille sivuille ja hoitaa samalla myös sähköpostilaskun kytkentä on soitto asiakaspalveluumme. Voit myös varata ajan ajanvarauskalenteristamme. Tällä hetkellä vapaita aikoja ei ole tälle viikolle, mutta tilanne voi muuttua. Soittoaikoihin tulee jatkuvasti peruutuksia ja aikoja vapautuu.
Mikäli päätät kytkeä sähköpostilaskun itse omilla sivuilla, löydät ohjeet täältä.
Matkapuhelinnumeron näkyminen tilausvahvistuksella on eri asia kuin matkapuhelinnumero Soneran omilla sivuilla. Omille sivuille numero tulee tallentaa itse ja kirjautumisen jälkeen sen voi tehdä kohdasta Omat tiedot ja Salasana matkapuhelimeesi.
Poistin viestistäsi asiakasnumeron. Voit käydä lisäämässä sen tunnuksesi voe alle kohdasta Omat asetukset.
Mikäli päätät kytkeä sähköpostilaskun itse omilla sivuilla, löydät ohjeet täältä.
Matkapuhelinnumeron näkyminen tilausvahvistuksella on eri asia kuin matkapuhelinnumero Soneran omilla sivuilla. Omille sivuille numero tulee tallentaa itse ja kirjautumisen jälkeen sen voi tehdä kohdasta Omat tiedot ja Salasana matkapuhelimeesi.
Poistin viestistäsi asiakasnumeron. Voit käydä lisäämässä sen tunnuksesi voe alle kohdasta Omat asetukset.
Vastaa
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.