Skip to main content
Hei,

Minulla on tällä hetkellä Welhon kaapeli-laajakaista ja haluaisin vaihtaa Soneran 10/10M Extra liittymään. Hoitaako Sonera vanhan liittymän irtisanomisen vai pitääkö se tehdä itse. Ja jos se pitää tehdä itse niin kuinka nopeasti extra liittymän saa käyttöön tilaushetkestä, ettei joudu pitämään kahta liittymää samaan aikaan.

Kokeilin eilen myös pluggaa koneeni suoraa ethernet data väylään kotona ja sitä kautta ilmeisesti pystyy tilaamaan vain 1M liittymän 18kk:n sopimuksella, vai saako sieltä myös 10M nopeuden ja mikä on silloin sopimuksen pituus?
Tällä hetkellä teemme ainoastaan vaihtotilauksen kautta irtisanomisia toiselle operaattorille, jolloin asiakas vaihtaa adsl-liittymästä adsl-liittymään, joten sinun kannattaa itse irtisanoa kaapeliliittymäsi Welholla. Extra-liittymän toimitusaika on 1-2 päivästä noin viikkoon.

Tällä hetkellä myymme liittymiä vain määräaikaisella sopimuksella, joka on kestoltaan 24kk, pois lukien ne kohteet, jossa alin nopeusluokka kuuluu vuokraan/yhtiövastikkeeseen. Aktivointisivulla on ilmeisesti ollut vielä vanha kesto määräaikaiselle sopimukselle.

T. Panu
Sonera Asiakaspalvelu

Vastaa