Skip to main content

Vaihto toiselta palveluntarjoajalta Soneralle

  • December 11, 2014
  • 1 kommentti
  • 1 katselukerta

Hei!

Olisin halukas luopumaan nykyisestä laajakaistaliittymän tarjoajastani ja vaihtamaan sen Soneraan, nykyisen liittymän hitauden, ajoittaisen toimimattomuuden ja hinnan vuoksi.
Pitääkö minun itse irtisanoa tuo olemassa oleva liittymä vai hoituuko se teidän, Soneran, puolesta? Eli jos soitan asiakaspalveluunne, niin täytyykö tuo nykyinen liittymä olla jo irtisanottu, vai miten pitäisi toimia?

1 kommentti

  • February 21, 2013
Moi jaananuu,
Laajakaistasopimuksia voi tehdä vaihtotilauksilla jolloin uusi operaattori hoitaa vanhan liittymän irtisanomisen. Tähän on kuitenkin poikkeuskin, eli jos vanha tai uusi liittymä toteutetaan valokuidulla, ei automaattinen vaihto onnistu, samoin jos vanhassa liittymässä on voimassa oleva määräaikainen sopimus. Suosittelen että ennen kuin teet mitään muuta, niin soita Myyntipalvelumme maksuttomaan numeroon 0800133133. Varmistetaan siellä onko tilaus mahdollista tehdä ilman että joudut itse irtisanomaan vanhaa yhteyttä ja katsotaan samalla kuntoon muutkin hienosäädöt :)