Skip to main content

Vaihto Zyxel P870M-11 -- Zyxel P660HW-D1

  • December 11, 2014
  • 5 kommenttia
  • 6 katselukertaa

Moi,

olisi tarkoitus vaihtaa taloyhtiöliittymän mukana toimitettu langallinen Zyxel WLAN -malliin. Vaikka olen seurannut ohjeita ja muuttanut Bridged, RFC1483 ja ATM 0 ja 33 niin DSL -valo ei vaan tartu millään...

660 on ennen ollut DNA:n laajakaistassa routed -tilassa ja revitty toimivana irti. Tosin tässä epätoivoisena jo päivitin firmwaren uusimpaan.

Modulointeja en löydä asetuksista mutta uskoakseni ANSI....issue 2 on oletus.

Kuka auttaisi?

Mulla ei ole asiakasnumeroa kun laajakaista kuuluu yhtiövastikkeeseen jne. 2 MB linja.

Osoite on Merisotilaankadulla Katajanokalla.

Kiitos,

Petri

5 kommenttia

  • May 28, 2012
Hei Mahahaavaahava !

Vaikka kyseessä on Soneran taloyhtiösopimuksella olevasta Laajakaistasta, missä perusnopeus kuuluu vastikkeeseen, niin se täytyy silti rekisteröidä meille. Olethan tehnyt rekisteröinnin?

Sen voi rekisteröidä, joko saatavuuden tarkistuksen kautta tai sitten soittamalla Asiakaspalveluumme p.0200 17000 ma-pe 8-20, la 9-16.30.

Jos olet tehnyt rekisteröinnin ja liittymä ei edelleenkään toimi, suosittelen olemaan yhteydessä Vikapalveluumme.

  • May 29, 2012
Hei,

meillä oli se asunto vuokrattuna silloin kun tämä laajakaista asennettiin joten vaikka ollaankin rekisteröidytty, ei asiakasnumerosta ole tietoa...

/Petri

  • May 29, 2012
Hei Mahahaavaahava

Olethan yhteydessä asiakaspalveluumme niin voidaan varmistaa että liittymä on varmasti rekisteröity sinulle. Asiakaspalvelun tavoitat numerosta 0200 17000 (mpm/pvm), ma–pe klo 8–20, la 9–16.30.

  • June 6, 2012
Hei,

siis liittymä toimii tuon P870M-11 -laitteen kanssa ja olen sillä nytkin yhteydessä. Tarkoitus olisi vaihtaa tilalle langaton laite että saisin piuhaviidakkoa karsittua ja tuon P660HW-D1:n asetuksia perään.

Löysin asiakasnumeronkin jos sillä saisi tukea (ainakin tällainen on teiltä tulleessa asennuslaskussa (puhelinpistokkeita siirreltiin): **********)

/Petri

  • June 7, 2012
Hei Mahahaavaahava

Lisäsin asiakasnumerosi tietoihisi.

Jos ymmärsin oikein, olet kytkenyt ensin Zyxelin P870M ja tähän perään Zyxel P660HW-D1:n. P660 on myös modeemi, joten sitä ei voi kytkeä toisen modeemin perään. Tähän tarkoitukseen tarvitset erillisen langattoman reitittimen.