Moi,
olisi tarkoitus vaihtaa taloyhtiöliittymän mukana toimitettu langallinen Zyxel WLAN -malliin. Vaikka olen seurannut ohjeita ja muuttanut Bridged, RFC1483 ja ATM 0 ja 33 niin DSL -valo ei vaan tartu millään...
660 on ennen ollut DNA:n laajakaistassa routed -tilassa ja revitty toimivana irti. Tosin tässä epätoivoisena jo päivitin firmwaren uusimpaan.
Modulointeja en löydä asetuksista mutta uskoakseni ANSI....issue 2 on oletus.
Kuka auttaisi?
Mulla ei ole asiakasnumeroa kun laajakaista kuuluu yhtiövastikkeeseen jne. 2 MB linja.
Osoite on Merisotilaankadulla Katajanokalla.
Kiitos,
Petri
Vaihto Zyxel P870M-11 -- Zyxel P660HW-D1
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.