Olin menossa vaihtamaan vanhaa puhelintani uuteen 4G-puhelimeen Porin liikkeessä 16.8.2014. Epäystävällinen asiakas"palvelija" kertoi minulle, että tarjous on mennyt umpeen 15.8.2014. Ihmettelin asiaa hänelle ja kerroin nähneeni Soneran sivuilla mainoksen, että tarjous on voimassa 17.8.2014 asti. Jolloin tämä henkilö kertoi, että tarjous on voimassa vain netissä tilatessa...??? Kehotti minua lähtemään tutustumaan asiaan netissä ja vaihtamaan puhelimen siellä.
Olen juuri viime viikolla tilannut uuden liittymän Soneralta ja nyt alkaa jo kaduttaa.
Onko kysymys harhaanjohtavasta mainoksesta vai todella epäystävällisestä asiakaspalvelusta...
Sivu 1 / 1
Heippa Nettikatti,
Olisikohan tullut jokin väärinkäsitys tuossa asiakaspalvelijalla. Vaihtokauppaviikot olivat voimassa 11.06.2014-17.08.2014 välisen ajan, eli vielä eilispäivään saakka tuli olla hyödynnettävissä. Netissä vaihtokauppatarjouksia ei voi hyödyntää, Sonera Kaupan henkilökunta arvioi vanhan puhelimen jotta saadaan hyvityshinta joka vähennetään sitten uuden laitteen hinnasta.
Voisikohan olla mahdollista että asiakaspalvelija oli sekoittanut homman johonkin toiseen tarjoukseen. Mielelläni lähetän tästä palautteen eteenpäin, lisäätkö asetuksista asiakasnumerosi tänne profiiliin?
Olisikohan tullut jokin väärinkäsitys tuossa asiakaspalvelijalla. Vaihtokauppaviikot olivat voimassa 11.06.2014-17.08.2014 välisen ajan, eli vielä eilispäivään saakka tuli olla hyödynnettävissä. Netissä vaihtokauppatarjouksia ei voi hyödyntää, Sonera Kaupan henkilökunta arvioi vanhan puhelimen jotta saadaan hyvityshinta joka vähennetään sitten uuden laitteen hinnasta.
Voisikohan olla mahdollista että asiakaspalvelija oli sekoittanut homman johonkin toiseen tarjoukseen. Mielelläni lähetän tästä palautteen eteenpäin, lisäätkö asetuksista asiakasnumerosi tänne profiiliin?
Vastaa
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.