Vaikeaselkoiset nettisivut
Kun yrittää etsiä yhteystietoja asiakaspalveluun, niitä ei löydy mistään. Kehoitetaan tekemään sitä ja tätä ja tuota ja rekisteröidy. Äh...menee hermot. Kun yrität soittaa puhelimella, kysytään jos vaikka miljoona kysymystä ja paina sitä ja valitse tuota. Miksi asiakaspalveluun yhteyden saaminen on näin mahdottoman vaikeaa? Sitten kun liittymä ei ole omissa nimissä eikä laskut tule itselle, ei voi tietää laskun numeroa, eikä muitakaan tunnuksia. Helpompi pääsy asiakaspalveluun, kiitos!!!
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.