Skip to main content
Hei! Missä vika kun on vaikea päästä verkkoon,kestää joskus puolituntia ennenkuin pääsee.Verkossa pelaa kohtuudella.Alueella pitäisi olla hyvä yhteys verkkoon.(langaton laajakaista
Terveisin Yrjö Laitinen / ykilaitinen@gmail.com
Vika on Sonerassa. Itselläni on usein samaa, varsinkin kello 14-18 välisenä aikana yhdistäminen saattaa joskus kestää tunnin.
Ostin itselleni uuden Soneran mokkulan kesällä. Joskus loppusyksystä oli lehdissä iso mainos tästä mokkulaliittymämallista "tyytyväisyystakuulla".

Tänään meni TAAS hermot. Yhteys pätkii - yllättäen ihan esim. Vaasan keskustassa, vaikka siellä sen pitäisi mahtua hyvinkin kenttään. Maalla nyt on turha edes yrittää yhteydenottoa - siellä se toimii vain grps -nopeudella. Mutta kun se gprs -nopeus hyppää päälle hyvän kantaman alueella jatkuvasti. Tuntuu, että olen ostanut huonon liittymän. Ajattelin irtisanoa Anvian kiinteän lankaliittymän, mutta taidan pysyä siinä. Tätä mokkulaospimusta vain ei voi irtisanoa, kun se on 2 v:n sopimus. Tunnen itseni petetyksi. Eikä rahojaan enää saa takaisin.

T: Mvh! EP / Vsa
Apua ongelmaan kannattaa kysyä matkapuhelinpuolen Vikapalvelusta numerossa 0206 90101 ja valinta 1.

Keskustele ja kysy foorumi ei ainakaan toistaiseksi käsittele Liikkuva Laajakaista - liittymiä, vaikka joihinkin kysymyksiin oman tietämyksen mukaan ollaankin vastattu. Foorumille Soneralta vastaavien henkilöiden asiantuntemus on kiinteän verkon tuotteiden puolella ja Laajakaista Langattomassa.

T. Tapio
Sonera Asiakaspalvelu

Vastaa