Eli meillä on ollut jo reilusti yli vuoden tällainen ongelma, että ensimmäistä laskua ei tule lainkaan. Aina vain maksumuistutuksia (ja näin ollen joudutaan maksamaan aina 5€ ylimääräistä muistutusmaksua)
Olemme jo melkein satoja kertoja soitelleet soneralle ja käyneet jopa Sonera myymälöissä kyselemässä asiasta.
Aina väitetään, että laskut on lähetetty heidän tietojensa mukaan joten asia on loppuunkäsitelty.
Noh ei ole ensimmäisiä laskuja näkynyt vieläkään. Aina vain maksumuistutuksia.
Missäs vika?
Onko tämä joku Soneran juoni tienata vähän "ylimääräistä", kun jättävät ensimmäisen laskun kokonaan lähettämättä ja perivät sitten seuraavassa laskussa muistutusmaksua.
Helppohan heidän on väittää, että kaikki laskut on lähetetty. Me kun emme oikein voi asiaa todistaa mitenkään...
Ja ei, emme ole valinneet e-laskua. Olemme aina vaatineet laskumme paperimuodossa, joten syy ei voi olla siinä.
Vain maksumuistutuksia.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.