Perjantaina 26.2.2010 tuli ilmoitus, että laajakaistani on vihdoinkin reiluin 6vko:n odottamisen jälkeen on kytketty (tilaus tehty 12.1.2010). Yhteys ei näyttäisi toimivan lainkaan, sillä verkkoyhteyksistä ilmenee, että lähiverkkoyhteys on vajaa tai puuttuva. Modeemini ADSL-valo ei pala lainkaan. Koetin soittaa asiakaspalveluun, mutta menetin hermoni automaatin kanssa, joten päätin kysyä täältä neuvoa. Kuinka saan yhteyteni toimimaan, vai onko vika Soneran verkossa?
Automaattivastaajan mukaan vikailmoitus maksaa 99e jos vika on käyttäjässä, eikä Soneran verkossa. Tuo on sen verran suuri summa, joten kokeillaan sen takia ensin tätä kautta. Olen siis kytkenyt modeemin moneen kertaan uudelleen ja resetoinut sen välissä. Lisäksi olen koettanut myös toisella modeemilla, mutta molemmissa on sama vika, eli ADSL-valo ei pala.
Kiitoksia avusta!
Sivu 1 / 1
Jos olet saanut liittymän toimituksesta ilmoittavan tekstiviestin, pitäisi tekstiviestissä olla yhteysnumero suoraan liittymätoimituksista vastaavalle tahollemme, mihin voit olla yhteydessä jos liittymä ei toimi. Tässä tapauksessa, jos olet testannut liittymääsi kahdella eri modeemilla kaikista asunnon pistokkeista, lienee ongelma nyt joko yhteydessä tai kiinteistön sisäverkossa, ei omissa laitteissasi.
T. Panu
Sonera Asiakaspalvelu
T. Panu
Sonera Asiakaspalvelu
Vastaa
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.