Skip to main content

Vajaan kuukauden laskutus

  • December 11, 2014
  • 1 kommentti
  • 9 katselukertaa

Olen aikeissa tilata Sonera laajakaistan. Jos liittymä avataan kesken kuukautta, laskutetaanko tämä ensimmäinen vajaa kuukausi täytenä kuukautena, päivien mukaan vai alkaako laskutus ensimmäisestä täydestä kuukaudesta?

1 kommentti

  • February 7, 2011
Liittymää laskutetaan päiväkohtaisesti kytkentäpäivää seuraavasta päivästä. Jos liittymäsi siis esim. kytketään 11.2.2011 liittymäsi laskutus alkaa 12.2.2011. Tällöin maksat helmikuulta vain ajalta 12-28.2.2011.