Skip to main content

Vakiokorvaus viivästymisestä ja ylilaskutus

  • December 11, 2014
  • 1 kommentti
  • 21 katselukertaa

Hei,

Tartuin nettikampanjaanne ja nyt tuli kotiin ensimmäinen lasku (nro 68452479).

Asia 1:

Laskun mukaan liittymän olisi pitänyt olla käytössä 2.2.2013 ja saitte sen toimintaan 6.2.2013. Onko teillä jokin hyvä syy, miksi laskussa ei ole huomioitu Viestintämarkkinalain 67 b §:n mukaista vakiokorvausta?

"Käyttäjällä on 67 a §:ssä tarkoitetussa tapauksessa oikeus vakiokorvaukseen. Sen määrä on vähintään 20 euroa kultakin alkavalta viivästysviikolta, kuitenkin enintään 160 euroa."
http://www.finlex.fi/fi/laki/ajantasa/2003/20030393

Asia 2:

Palvelumaksu postitse lähetetystä laskusta (1,90€). Tällaisestä ei ole sovittu. Poistatteko maksuerän.

Terveisin,
Sampsa

1 kommentti

  • May 6, 2013
Moi SampsaJ,
Hyvitystähän tästä tehdään ehdottomasti koska liittymä ei ole lähtenyt toimimaan asennuspäivänä.
Näen täältä että kytkentä on tehty 1.2. mutta liittymälle on jouduttu tekemään toimituksen tarkistus toimimattomuuden vuoksi.
Paperilaskusta veloitetaan hinnaston mukainen hinta joka on 1,90e/lasku. Lasku voidaan muuttaa tulemaan sähköpostiin, tällöin tuolta 1,90e summalta vältytään. Laskusta voidaan laittaa lisäksi tulemaan maksuton ilmoitus kännykkään, tällöin ei tarvitse sähköpostia ns. "päivystää".
Hyvitin nyt kokonaan tuon saapuneen laskun, myös sen paperilasku veloituksen. Jos haluat laskun jatkossa sähköisessä muodossa, niin pirauta Asiakaspalveluumme 020017000 tai laita meille Facebookkiin privaviestillä asiakasnumerosi lisäksi se s-postiosoite ja gsm-numero jonne lasku voidaan lähettää.