Skip to main content

Vakuusmaksun palauttaminen

  • December 11, 2014
  • 4 kommenttia
  • 25 katselukertaa

Terve!

Tiedistelisin kuinka nopeasti vakuusmaksu palautetaan minulle liittymän lakkauttamisen jälkeen ja kuinka tuo palautus tapahtuu?

Kiitos!

4 kommenttia

  • August 21, 2009
Vakuusmaksu palautetaan liittymien/palveluiden irtisanomisen yhteydessä tai asiakkaan vaatimuksesta kesken asiakassuhteen, jos vakuuden perusteet katsotaan poistuneeksi. Jos asiakkaalla ei ole enää voimassa olevia liittymiä Soneralta, palautetaan vakuus pankkitilille.

T. Tapio
Sonera Asiakaspalvelu

  • December 23, 2012
Viitaten edelliseen kysyjään... Nyt on jo kulunut 2 kuukautta kun asiakassuhde on loppunut. Vakuusmaksun palautusta ei ole kuulunut.

kjns
Irkkaaja
  • Irkkaaja
  • December 23, 2012
saba kirjoitti:
Viitaten edelliseen kysyjään... Nyt on jo kulunut 2 kuukautta kun asiakassuhde on loppunut. Vakuusmaksun palautusta ei ole kuulunut.


Oletko ilmoittanut tilinumerosi palautusta varten soneralle?
Eivät taida kauheasti niiden perään kysellä ja ilman sitä ei palautus onnistu...

  • December 27, 2012
Moi saba,
Oletko ilmoittanut tilinumeron jolle palautus tehdään? Jos et vielä ole ollut yhteydessä, pirauta Asiakaspalvelumme numeroon 020017000 niin saadaan homma käyntiin.