Kiinteä 8/1 yhteys meni pimeäksi ukkosen jälkeen, ja viasta ilmoitettiin samana päivänä (Ti 11.6). Vikapalvelussa henkilö lupasi, että liittymä korjattaisiin 2 työpäivän kuluessa... Asiantuntija ei saanut asiaa korjattua, vika siirtyi asentajalle. Ei mitään tapahtunut. Tänään uusi soitto, luvattiin että tänään korjataan, eikä ole mitään kuulunut. Vahva valehtelun maku tuossa teidän asiakaspalvelussa!!
Koko viikonloppuko tässä nyt pitäisi olla ilman nettiä! Muutama kirosana meinaa jo kyllä tulla, kun annetaan kattteettomia lupauksia!
EDIT: Vielä naurettavammaksi asian tekee, että vikapalvelusta soitettiin, ja sanottiin että asentaja on jo paikalla ratkomassa ongelmaa, ja että asia tosiaan ratkeaisi tänään.. Vaan mitäs kävi? No ei yhtään mitään!!
Valehteleva vika/asiakaspalvelu *netti poikki n. viikon*
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.