Skip to main content

Valehteleva vika/asiakaspalvelu *netti poikki n. viikon*

  • December 11, 2014
  • 9 kommenttia
  • 3 katselukertaa

Kiinteä 8/1 yhteys meni pimeäksi ukkosen jälkeen, ja viasta ilmoitettiin samana päivänä (Ti 11.6). Vikapalvelussa henkilö lupasi, että liittymä korjattaisiin 2 työpäivän kuluessa... Asiantuntija ei saanut asiaa korjattua, vika siirtyi asentajalle. Ei mitään tapahtunut. Tänään uusi soitto, luvattiin että tänään korjataan, eikä ole mitään kuulunut. Vahva valehtelun maku tuossa teidän asiakaspalvelussa!!

Koko viikonloppuko tässä nyt pitäisi olla ilman nettiä! Muutama kirosana meinaa jo kyllä tulla, kun annetaan kattteettomia lupauksia!

EDIT: Vielä naurettavammaksi asian tekee, että vikapalvelusta soitettiin, ja sanottiin että asentaja on jo paikalla ratkomassa ongelmaa, ja että asia tosiaan ratkeaisi tänään.. Vaan mitäs kävi? No ei yhtään mitään!!

9 kommenttia

  • June 17, 2013
Eikä sitä asentajaa näy vieläkään! On se kyllä v*ttu! Kohta viikon ollut netti poikki. Missä se perjantaina luvattu asentaja oikein viipyy?? Eksyikö matkalle?

Pahoittelut, mutta huumorintajuni on kyllä nyt koetuksella...

  • June 17, 2013
Hei Darkkiis

Ensinnäkin pahoittelut korjausajan venymisestä. Tavoitteemme on kaksi vuorokautta, mutta jossain tilanteissa korjaus voi venähtää.

Sinun tapauksessa liittymässä on havaittu suurempia ongelmia ja siksi vian korjaus on venähtänyt. Asian on edelleen korjauksen alla. Selvittelen asiaa hieman ja palaan asiaan piakkoin. Ymmärrän kyllä, että huumori loppuu kesken vähemmästäkin.

  • June 17, 2013
Selvä.. Olisikos jonkinlaista tietoa mikä tämä suurempi ongelma tässä tapauksessa on? Linjat poikki pidemmältä matkaa?

Ja pahoittelut töykeästä tavastani esittää asia. Kai se alkaa hieman tympiä, kun joka kesä on samansorttista ongelmaa, ja yleensä juurikin yli viikon katkoja..

  • June 17, 2013
Hei Darkkis

Valitettavasti minulla ei ole tässä vaiheessa tarkempaa tietoa missä vika on. Selvittelen tätä parhaillaan. Palaan asiaan mahdollisimman pian.

Ymmärrän kyllä että asia alkaa tympiä varsinkin, jos ongelma on toistuvaa.

  • June 17, 2013
Selvä homma. Toivotaan parasta.

  • June 18, 2013
Outoa, kun joka paikasta tulee ristiriitaista tietoa. Toinen perheenjäsen oli mennyt Soneran liikkeestä kysymään asiasta, ja olivat kuulemma soittaneet sinnepäin, ja sieltä oli sanottu että vika olisi muka korjattu? Kuulostaa ihan höpö puheelta, ja ei kyllä ole netti vieläkään alkanut toimimaan.

  • June 18, 2013
Hei Darkkiis

Olette kyllä saaneet väärää tietoa meidän kaupasta. Pahoittelut tästä! Parhaiten tämän tyyppiset asiat selvivät meidän Vikapalvelun kautta. Vikaa ei siis ole korjattu! Jatkan edelleen asian selvittämistä. Palaan kyllä asiaan, kun saan tarkempaa tietoa korjauksesta. Ilmeisesti vika liittyy isompaan ongelmaan keskuksella.

  • June 18, 2013
Joo, tuli tehtyä soitto vikapalveluun, ja ainakin siellä sanottiin, että siellä Soneran keskuksessa tms. on jotain kärähtänyt, ja "huomenna" tilattujen varaosien pitäisi heille tulla.

  • June 20, 2013
Hei Darkkiis

Vika on nyt saatu korjattua. Meidän keskuksella oli mennyt laite rikki ja se piti uusia. Uuden laitteen saaminen kesti hieman pitkään, joten sen takia viankorjaus viivästyi. Tällä hetkellä modeemi ei näytä olevan linjalla, mutta ilmeisesti modeemi on sammutettu tai kytketty irti? Modeemi on ainakin käynyt eilen linjalla.