Yritin päivittää puhelintani uuteen malliin (iPhone4 -> iPhone5) ja Sonera yritti pakottaa minut vaihtamaan liittymätyyppiä.
Puhelintani ostaessa minulle sanottiin Sonera Kaupassa, että mikäli haluan myöhemmin vaihtaa puhelinmallia, se onnistuu ottamatta uutta liittymää ja samalla todettiin myös, että tässä tapauksessa puhelimen SIM-lukitus voidaan poistaa, mikäli puhelin on ollu 6kk käytössä ja ottaa uuden puhelimen Soneralta, edellyttäen tietenkin, että maksan jäljellä olevat puhelimeni kuukausimaksut pois.
Nyt tilanne on kuitenkin se, että minulle pakotetaan täysin uutta liittymätyyppiä puhelimen vaihdon yhteydessä (1,90e/kk liittymää yritetään pakottaa 9,90e/kk liittymään). Toisin sanoen, minulle valehdeltiin päin naamaa puhelinta ja liittymää ostaessa.
Jos luvataan, että liittymän voi siirtää tulevaisuudessa uuteen ja lukituksen poistaa, kunhan puhelin on Soneralta, miksi minulle yritetään pakottaa uutta viisi kertaa kalliimpaa liittymää puhelimen päivityksen yhteydessä?
Valheelliset tiedot puhelimen päivityksestä Soneran sisällä
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.