Valioliiga HD, peli ei näy TAASKAAN
Että menin sitten tekemään tästä palvelusta määräaikaisen sopimuksen. Tuntuu ihan leväperäiseltä koko touhu. Taas parasta aikaa on tilanne se, että jostain syystä peli ei näy. Pelkkää mustaa kuvaa Valioliiga HD:n kanavalta 1, ei toimi ajansiirtona eikä suorana. Valioliiga HD:n kanavat 2-4 näkyvät normaalisti, mutta kun minä EN HALUA katsoa NIITÄ pelejä. Minulta on nyt jäänyt viisi ManUn peliä näkemättä kolmen kuukauden aikana, mikä mistäkin syystä. Milloin ei toimi ajansiirto, milloin kuva vain pätkii kesken kaiken. Kerran oli pelkkää testikuvaa. Onko Soneran syy vai kenen syy, ei voisi kiinnostaa minua vähempää. Ja vikapalvelua ei ole tähän kellonaikaan, vaikka erikseen maksettu ohjelma ei näy - taaskaan. Eikö näitä palveluita hoida ja valvo kukaan? En voi suositella Valioliiga HD:tä kenellekään. Valioliiga-peleistä voivat potentiaalisesti olla kiinnostuneita vain sellaiset ihmiset, joille ei ole yhdentekevää, näkyykö peli vai ei. Ja sille asiakaskunnalle ei palvelu voi toimia näin kuin se nyt Koti TV:ssä toimii. Minä hankin, kun "halvalla" sai, 15 euroa kuukaudessa. Niiltäkin kuukausilta, kun Valioliiga on tauolla?
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.