Skip to main content

Valitus kuluttajavirastoon

  • December 11, 2014
  • 3 kommenttia
  • 5 katselukertaa

Sain Soneralta laskun dataliittymästä jonka summa 55€ vetää hiljaiseksi etenkin kun kyseistä liittymää ei ole käytetty lainkaan. Minulla oli 2 vuotta kyseinen liittymä käytössä ja lasku tuli kerran kuukaudessa. Luulin että liittymä suljetaan kun laitesopimus päättyy mutta näin ei ole.
Mutta koska Sonera huomasi etten ole sulkenut liittymää vaikka sitä en ole käyttänyt he jostain syystä jatkoivat laskuttamista 2 kuukautta putkeen eivätkä siis lähettäneet laskua viime kuussa jolloin olisin huomannut auki olevan turhan liittymän ja voinut ilmoittaa siitä että sulkevat liittymän. Lisäksi huomasin että he laskuttavat minua jostain kokonaisturvasta jota minulla ei edes ole tilattuna.

Minkätakia liittymän laskutus on jatkunut 2 kuukautta putkeen vaikka laskussa puhutaan kuukausivelotuksesta sekä aikaisemmin kuin liittymä oli käytössä lasku tuli joka kuukausi? Olen ottanut jo asiasta yhteyttä kuluttajaviraston neuvontaan jos he voisivat tehdä asialle jotain. Mutta jos jotain opin niin ainakin sen että enää yhtään Soneran liittymää ei tule tähän taloon.

3 kommenttia

  • November 22, 2012
Hei kooler84: Huomasin asiakasnumerosi perusteella, että olit ollut yhteydessä asiakaspalveluumme 20.11. Hoituiko asia silloin kuntoon?

  • November 23, 2012
Asia ei todellakaan hoitunut soittamalla asiakas"palveluun"! Tämä henkilö vain kertoi että minun on vain maksettava lasku eikä kertonut syytä minkä takia lokakuussa ei laskua lähetetty lainkaan. Lisäksi hän mainitsi että valitus kuluttajavirastoon ei tuo mitään tulosta! Todella törkeää käytöstä tältä ylimieliseltä mies henkilöltä jonka nimeä en tänne nyt laita.

  • November 27, 2012
Voisiko joku Soneralta nyt kertoa minulle miksi minulle ei lähetetty lokakuussa laskua lainkaan? Mikä on syy siihen että laskua kasvatettiin kahden kuukauden verran?