Sain Soneralta laskun dataliittymästä jonka summa 55€ vetää hiljaiseksi etenkin kun kyseistä liittymää ei ole käytetty lainkaan. Minulla oli 2 vuotta kyseinen liittymä käytössä ja lasku tuli kerran kuukaudessa. Luulin että liittymä suljetaan kun laitesopimus päättyy mutta näin ei ole.
Mutta koska Sonera huomasi etten ole sulkenut liittymää vaikka sitä en ole käyttänyt he jostain syystä jatkoivat laskuttamista 2 kuukautta putkeen eivätkä siis lähettäneet laskua viime kuussa jolloin olisin huomannut auki olevan turhan liittymän ja voinut ilmoittaa siitä että sulkevat liittymän. Lisäksi huomasin että he laskuttavat minua jostain kokonaisturvasta jota minulla ei edes ole tilattuna.
Minkätakia liittymän laskutus on jatkunut 2 kuukautta putkeen vaikka laskussa puhutaan kuukausivelotuksesta sekä aikaisemmin kuin liittymä oli käytössä lasku tuli joka kuukausi? Olen ottanut jo asiasta yhteyttä kuluttajaviraston neuvontaan jos he voisivat tehdä asialle jotain. Mutta jos jotain opin niin ainakin sen että enää yhtään Soneran liittymää ei tule tähän taloon.
Valitus kuluttajavirastoon
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.