Hei,
minulla on Valokuitu, 100 Mbit/s liittymä ja se on nyt viikon verran toiminut todella hitaasti. Sivut kestävät aueta kauan, välillä ne eivät aukea ollenkaan (ainakaan siihen viiteen minuuttiin, jonka jaksan odottaa), ja joskus kun käyn tarkistamassa nettiyhteyden, niin se ilmoittaa että yhteys on LIMITED, jolloin joudun painamaan DISCONNECT ja yhdistämään netin uudelleen jotta se on jälleen CONNECTED. Silti yhteys välillä pätkäisee ja lataa todella hitaasti sivuja ja yleisesti ottaen toimii hitaasti. Mikään yleinen katkos tämän ei uskoisi olevan, koska sitä on nyt jo viikon verran kestänyt?! Ja nyt alkaa kärsivällisyys loppua. Kun tarkistan OMAT SIVUILTA yhteyden nopeuden niin se ilmoittaa sen olevan normaali. Olen kokeillut tietokonetta eri huoneissa ja tilanne aivan sama. Olen myös käynnistänyt modeemin uudelleen. Nettiyhteyteni ei kuitenkaan normaalisti toimi. Yritin jättää soittopyyntöä asiakaspalveluun mutta tuli ilmoitus että yhtään vapaata soittoaikaa ei ole saatavilla. Toivoisin kuitenkin, että minuun otetaan nyt yhteys tämän asian tiimoilta mahdollisimman pian. Mukavaa viikon jatkoa!
Terveisin Susanna Lönnqvist
Valokuitu, 100 Mbit/s liittymän toiminnan hitaus
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.