Skip to main content

Valokuitu laajakaistan kytkentä myöhässä.

  • December 11, 2014
  • 18 kommenttia
  • 64 katselukertaa

Valokuitu liittymälle luvattu kytkentä päivä (26.02) oli ja meni, eikä yhteys pelitä vieläkään. Liittymän avauksesta luvattiin ilmoittaa viestillä, mutta eipä ole saapunut. Asiakaspalveluun olen soittanut muutaman kerran, josta vain luvataan että asentajat soittelevat, mutta ei heistäkään mitään ole kuulunut. Saako edes tätä kautta jotain tapahtumaan vai mitä pitää tehdä? Liittymänumero näkyy tiedoissa.

18 kommenttia

  • March 6, 2013
Hei Tikso

Pahoittelut että liittymän kytkentä on viivästynyt. Asiakasnumerosi kohdalla näkyy vain liittymänumeron 346-alku. Asiakasnumerokenttää ei voi syöttää muuta kuin numeroita. Jätä viiva ( - ) pois. Eiköhän asiaan joku ratkaisu löydy, kunhan saan tarkastettua tilanteen.

  • March 6, 2013
Nyt on liittymänumero päivitetty.

  • March 6, 2013
Hei Tikso

Testaappa nyt toimiiko yhteys. Ilmoittele miten kävi.

  • March 6, 2013
Nyt toimii, kiitos paljon!

  • March 7, 2013
valokuitu piti asentaa eilen 6.3.2013. no eihän tätä ole vielä kytketty. mitään viestiä ei ole myöskään tullut enkä asiakaspalveluun juuri nyt pääse puhelimetse neuvottelemaan työnivuoksi. osaisitko kertoa millä mallilla valokuidun asennus on? onko laitettu vielä kytkentään tai mitään?. asiakasnumero näkyy tiedoissa ja liittymänro on 346******. toivottavasti saan jonkin asteen vastauksen. kiitoksia ajastanne

  • March 7, 2013
Hei sundje

Asentaja on yrittänyt tavoittaa sinua eilen. Oletko saanut puhelua oudosta numerosta? Uskoisin että asentaja jatkaa töitä tänään tai viimeistään huomenna. Selvittelen vielä asiaa ja palaan asiaan mahdollisimman pian.

  • March 7, 2013
on tullut puhelu oudosta numerosta, töitteni takia en ole kyennyt vastaamaan. selvä,kiitoksia tästä.

  • March 7, 2013
yritin tavoitella muutamaan otteeseen asentajaa mutta en saanut häntä tavoitettua.

  • March 8, 2013
Hei. Muutin uuteen asuntoon 28.2 jolloin myöskin oli luvattu että kytketään tänne uusi netti minulle. Mokkula on kyllä tullut mutta laajakaista on vieläkin kytkemättä eikä viestiäkään ole luonnollisesti tullut. Omien sivujen tiedoissa näkyy vieläkin vanha osoitteeni V*s*m*tie eikä uusi osoitteeni. Olen soittanut asiakaspalveluun jo useita kertoja ja sieltä vain aina sanotaan että he selvittelevät asiaa ja ilmoittavat, mutta koskaan ei mitään enää kuulu.

  • March 8, 2013
Hei sundje ja Samigo460

sundje, olit saanut sovittua asennusajan asentajan kanssa. Hän oli ilmeisesti tänään tulossa kytkemään liittymää?

Samigo460, kytkentää on kiirehditty useampaan kertaan. Saat ilmoituksen kytkentäpäivästä heti, kun se on ilmoitettu meille. Pahoittelut että liittymän toimitus on viivästynyt.

  • March 8, 2013
Samigo460: No niin. Asia selkisikin puhelimitse. Uusi tilaus on nyt tehty sovitulla tavalla ja kunhan saan Toimituspuoleltamme kuittauksen asennuspäivästä, laitan sinulle heti siitä tietoa. Nyt saamasi info asennuspäivästä ei pidä paikkansa, sillä Toimituksemme kiirehtii tilauksen. Kiitos, että jaksoit olla kärsivällinen kanssamme ja hyvä, että saatiin asia kuntoon! Hyvää jatkoa sinne :)

  • March 24, 2013
Hei! Olemme muuttaneet upouuteen asuntoon 28.2.2013. Soneran valokuituyhteyden pitäisi aueta tänne piakkoin... Onko tietoa milloin saadaan käyttöön? Miten asiasta tiedotetaan? Osoite on Talonpojankatu, Hyvinkää. Omissa tiedoissani ei näy mitään, mutta minulla pitäisi olla ennakkotilaus tehtynä.

  • March 26, 2013
Hei virppa

Olitkin ollut yhteydessä samasta asiasta myös Facebookin kautta. Asia on jo hoidossa. Pyrimme selvittämään tilanteen mahdollisimman pian!

  • June 7, 2013
Onko tätä valokuitua mahdollisesti tarkoitus laajentaa Veikkarin ja Nummenkärjen suuntaan? Olisin kovin kiinnostunut ja tämä on alle 2km päästä ainakin tästä kyseisestä kohteesta. Kartaltahan ei näe missä se kulkee.

Sairaalanmäki on pääasiassa asuttamatonta eikä kaapelin asentaminen täten olisi tuolta suunnasta kovin hankalaa.

  • June 7, 2013
Moi Zalma,
Kun valokuituverkon laajennuksia tehdään lähetetään alueen asukkaille tiedote jo etukäteen. Jos mitään ei ole vielä kuulunut, ei välttämättä ihan lähiaikoina ole muutoksia tulossa.
Toivotaan että pian kuitenkin :)

  • June 25, 2013
Hei,
olen muutaman kerran yrittänyt kytkeä valokuitulaajakaistan päälle mutta luvattua tekstiviestiä tai sähköpostia ei ole saapunut. Yritin nyt, jolloin tulisi postissa. Miksi nuo aiemmat kerrat eivät ole onnistuneet ja toimisiko laajakaistan kytkeminen nyt?

  • June 25, 2013
Hei 123456p!

Mitä kautta olet aiemmat tilaukset tehnyt? Oletko tällä kertaa saanut tilausvahvistuksen vai sitäkö nimenomaan vielä odottelet postissa? Lisäisitkö vahvistuksesta löytyvän tilausnumeron profiilisi tietoihin asiakasnumeron paikalle, niin tarkistetaan tilanne.

Jos et ole vahvistusta saanut, niin kannattaa ottaa meihin yhteyttä Facebookissa yksityisviestillä tai varata soittoaika, niin otamme sinuun yhteyttä ja selvitetään asia.

  • June 26, 2013
Asia on nyt luultavasti kunnossa. Kiitos viestistä.