Skip to main content
Hei!

Missä mahtaisi olla vika, kun viikon ajan normaalisti toiminut valokuitu-laajakaista ohjaa nyt toistuvasti Soneran rekisteröintisivulle yhteyden rekisteröintiä varten. Ohjeen mukaan jatkettaessa, tarkistaa yhteyden ja ilmoittaa, että yhteys on nyt käytettävissä. Selain ei avaa muita sivuja, vain Soneran sivulle pääsee. Kokeiltu kaikki kytkennät ja liitännät ok, laitteetkin käynnistetty uudelleen. Ei vaikutusta.
Liittymänumero on 346642327.

Toivon, että saataisiin pikaisesti kuntoon. Kiitos jo etukäteen!
Hei Minea!

Jotain muutoksia on liittymälle tapahtunut alkuviikosta ja sen vuoksi vain meidän sivut toimivat. Tuosta on kirjattu nyt vikailmoitus ja sinulle laitellaan tekstiviestiä kun homma on taas kunnossa. Toivotaan ettei tarvi kauaa odotella!
Terve!

Minulla sama ongelma ollut jo heinäkuun alusta asti. Soittopyyntöä ei saa jätettyä kun aikoja ei ole, puhelinpalveluun jonot useita tunteja.

Voiko tälle ongelmalle tehdä jotain? Sopimuksen purku olisi varmaan järkevin vaihtoehto, puhelimitse kun huijasivat jatkamaan sopimusta kaksi vuotta. Mainittiin vain hinnan aleneminen, ei kuulemma sido mihinkään...

Toivottavasti saan tätä kautta apua.

Terveisin,
Jonne
Moi Asiakas22,

Vilkaisin yhteyttäsi ja tosiaan samaa ongelmaa sinullakin nyt oli. Nyt ongelma on korjattu joten kokeiletko käynnistää laitteesi uudestaan ja testaa toimiiko yhteys nyt.

Näissä tilanteissa kun yhteys ei toimi tai siinä on jotain häiriötä, kannattaa ottaa yhteys suoraan vikapalveluun. Soittoaikoja vikapalveluun ei tarvitse varata vaan meille voi ilmoituksen tehdä joko soittamalla tai jättämällä palvelupyynnön omien sivujen kautta. Vikaan liittyvät palvelupyyntölomakkeet on aina avoinna.

Vastaa