Skip to main content

Valokuitu toimitettu, modeemi 2 viikkoa myöhässä.

  • December 11, 2014
  • 1 kommentti
  • 3 katselukertaa

Hei!

Nyt alkaa oikeasti ottamaan päähän tämä Soneran touhu.
2.11. oltu yhteydessä asiakaspalveluun sähköpostitse ja on luvattu lähettää sekä valokuituliittymä- että siihen sopiva modeemi uuteen osoitteeseeni. Ensinhän minulle puhelimitse asiakaspalvelija koitti kaupata kyseistä liittymää 10e suuremmalla kuukausimaksulla, joten pitipä siitäkin hiukan vääntää. Noh, homma lähti etenemään siinä määrin sujavasti että liittymä oikeasti toimitettiin sovittuna päivänä Soneran toimesta. Mihinkäs se modeemi sitten jäikään... eihän liittymää voi ilman modeemia käyttää? Nyt olen soitellut asiakaspalveluunne modeemiasiasta jo kolme kertaa, ja 16.11. viimeisimmän puhelun jälkeen sain tarpeekseni (modeemi luvattiin toimittaa jo kolmatta kertaa, eihän sitä oltu aiemmin edes kirjattu). Painelin paikalliseen Soneran liikkeeseen ja sieltä minulle annettiin kahden viikon ajaksi käyttöön ilman maksua 4g- nettitikku, koska liittymääni kuuluvaa laitetta ei oltu toimitettu.
Kappas vaan, eilen illalla 19.11. oli modeemiini tehty oikein laitesopimus... Wautsi wau, eihän se ole kuin 17 päivää myöhässä!!!
Nyt siis haluaisinkin tietää mikä järki minun on ottaa se modeemi enää vastaan, kun minulla on nettitikku joka on toiminut uudessa osoitteessani moitteettomasti (lisäksi ko. tikku+ liittymä maksaa käsittääkseni (nettisivujen mukaan) saman verran kuin 10m valokuitu. Onko minulla enää mitään oikeutta purkaa tätä valokuitu+ modeemi kauppaa, jos se ei toimikaan yhtä hyvin, vai olenko seuraavat 24kk taas pätkivän netin ja automaattisen- puhu robotille-vikapalvelun- alaisena? Alan jo epäillä oliko tämä tarkoituksellista kusetusta...

1 kommentti

  • November 20, 2012
Moi Hermo,
Tarkoituksellisesta silmään pissimisestä ei missään nimessä ole kyse! Ota ihmeessä laite vastaan ja hyödynnä valokuituliittymä. Valokuidussa ei ole väliä, kuinka monta ihmistä naapurustossa surffailee saman aikaisesti, yhtäaikainen käyttö ei hidasta yhteyttäsi. Liikkuvassa laajakaistassa puhelut ja data kulkevat samassa verkossa, ja puheliikenne menee aina etusijalle. Tämän vuoksi se nimensä mukaisesti soveltuu parhaiten liikkuvaan, satunnaiseen käyttöön.
Jos niin huono tuuri käy, että ilmenee pätkimistä tai muuta teknistä ongelmaa valokuidun kanssa, voit välttää robotin kanssa jutustelun jättämällä Tekniseen Asiakaspalveluun palvelupyynnön. Ja tietenkin ottaa yhteyttä keskustelupalstankin kautta :) . Mutta en usko että meidän tarvitsee tästä hätäillä, homma lähtee varmasti pelittämään!