Hei!
Nyt alkaa oikeasti ottamaan päähän tämä Soneran touhu.
2.11. oltu yhteydessä asiakaspalveluun sähköpostitse ja on luvattu lähettää sekä valokuituliittymä- että siihen sopiva modeemi uuteen osoitteeseeni. Ensinhän minulle puhelimitse asiakaspalvelija koitti kaupata kyseistä liittymää 10e suuremmalla kuukausimaksulla, joten pitipä siitäkin hiukan vääntää. Noh, homma lähti etenemään siinä määrin sujavasti että liittymä oikeasti toimitettiin sovittuna päivänä Soneran toimesta. Mihinkäs se modeemi sitten jäikään... eihän liittymää voi ilman modeemia käyttää? Nyt olen soitellut asiakaspalveluunne modeemiasiasta jo kolme kertaa, ja 16.11. viimeisimmän puhelun jälkeen sain tarpeekseni (modeemi luvattiin toimittaa jo kolmatta kertaa, eihän sitä oltu aiemmin edes kirjattu). Painelin paikalliseen Soneran liikkeeseen ja sieltä minulle annettiin kahden viikon ajaksi käyttöön ilman maksua 4g- nettitikku, koska liittymääni kuuluvaa laitetta ei oltu toimitettu.
Kappas vaan, eilen illalla 19.11. oli modeemiini tehty oikein laitesopimus... Wautsi wau, eihän se ole kuin 17 päivää myöhässä!!!
Nyt siis haluaisinkin tietää mikä järki minun on ottaa se modeemi enää vastaan, kun minulla on nettitikku joka on toiminut uudessa osoitteessani moitteettomasti (lisäksi ko. tikku+ liittymä maksaa käsittääkseni (nettisivujen mukaan) saman verran kuin 10m valokuitu. Onko minulla enää mitään oikeutta purkaa tätä valokuitu+ modeemi kauppaa, jos se ei toimikaan yhtä hyvin, vai olenko seuraavat 24kk taas pätkivän netin ja automaattisen- puhu robotille-vikapalvelun- alaisena? Alan jo epäillä oliko tämä tarkoituksellista kusetusta...
Valokuitu toimitettu, modeemi 2 viikkoa myöhässä.
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.