Valokuitu-yhteys on ollut poikki jo 6 päivää, eli 20.8. lähtien. Olen tehnyt vikailmoituksen sekä puhelimitse, että omien sivujen kautta netissä (jouduin hankkimaan sitä varten toisen operaattorin nettitikun, jotta pääsisin käyttämään nettiä). Sain viestin alueellisesta viasta joka korjataan 2 päivän aikana.
Tänään on jo 25.8. eikä nettiyhteys toimi vieläkään.
Käyttäen sonera/avustaja ohjelmaa, sain vastaukseksi "vianselvitys epäonnistui" ja tukikoodin 0385-7001-6011-0202.
Olen tarkistanut varmuuden vuoksi myös kaikki johdot, sammuttanut reitittimen toistuvasti, kokeillut resettiä - ei mitään muutosta tapahdu ( internetin kohdalla palaa punainen merkkivalo).
Testasin yhteyden toimivuuden myös suoraan huoneistojakamosta - ei yhteyttä ole.
Mistä oikein on kyse? Koska vika korjataan?
valokuitu-yhteys poikki
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.