Skip to main content

Valokuitulaajakaista ohjaa vain rekisteröitymissivulle

  • December 11, 2014
  • 2 kommenttia
  • 1 katselukerta

Hei!

Täällä sama ongelma kuin kuvattu mm. viewtopic.php?f=53&t=19200 ja monessa muussa aiemmassa viestissä:

- Valokuitulaajakaistayhteys toimi aluksi hyvin
- Ke 20.8. alkaen ohjannut vain Sonera Laajakaistan rekisteröitymissivulle. Jatka-nappia painamalla ilmoittaa liittymän olevan avattu, mutta ohjaa edelleen vain rekisteröitymään uudelleen, lisäksi päästää osalle Soneran sivustoa. Kävin Soneran liikkeessä, jossa arvelivat vian olevan verkossa ja tulevan pian korjatuksi.
- Tänään la 30.8., palattuani vian ilmenemispäivänä alkaneelta matkaltani, ongelma edelleen sama.
- Omilla sivuilla on oikea tieto liittymän Kodin Netti Perus 5-10Mbit/s Liittymänumero 346-748402 voimassaolosta, mutta Vikailmoituksen tekeminen ei onnistu, ilmoittaa "Liittymää ei löytynyt".
- Vikailmoituksen tekeminen vianrajausautomaatilla soittamalla numeroon 0206 90101, kuten viewtopic.php?f=53&t=5662 ohjeistettu, ei myöskään onnistu: jumahtaa liittymän/yhteyden testaamiseen, ilmoittaa ettei pysty auttamaan ja katkaisee puhelun.

Onnistuisikohan vikailmoituksen tekeminen ja asian korjaaminen nyt tällä kolmannella yhteydenottotavalla..?

2 kommenttia

  • September 1, 2014
Hei AMikkonen,

Laitoin tuosta työpyynnön eteenpäin niin saadaan yhteys kuntoon. Saat tekstiviestillä kuittauksen kun vika on korjattu.

  • September 1, 2014
Pääsin vastauksesi aikoihin myös puhelimitse läpi Vikapalveluun, korjasivat konfiguraatiot tunnin sisällä siitä ja nyt onneksi toimii taas!