Hei!
Täällä sama ongelma kuin kuvattu mm. viewtopic.php?f=53&t=19200 ja monessa muussa aiemmassa viestissä:
- Valokuitulaajakaistayhteys toimi aluksi hyvin
- Ke 20.8. alkaen ohjannut vain Sonera Laajakaistan rekisteröitymissivulle. Jatka-nappia painamalla ilmoittaa liittymän olevan avattu, mutta ohjaa edelleen vain rekisteröitymään uudelleen, lisäksi päästää osalle Soneran sivustoa. Kävin Soneran liikkeessä, jossa arvelivat vian olevan verkossa ja tulevan pian korjatuksi.
- Tänään la 30.8., palattuani vian ilmenemispäivänä alkaneelta matkaltani, ongelma edelleen sama.
- Omilla sivuilla on oikea tieto liittymän Kodin Netti Perus 5-10Mbit/s Liittymänumero 346-748402 voimassaolosta, mutta Vikailmoituksen tekeminen ei onnistu, ilmoittaa "Liittymää ei löytynyt".
- Vikailmoituksen tekeminen vianrajausautomaatilla soittamalla numeroon 0206 90101, kuten viewtopic.php?f=53&t=5662 ohjeistettu, ei myöskään onnistu: jumahtaa liittymän/yhteyden testaamiseen, ilmoittaa ettei pysty auttamaan ja katkaisee puhelun.
Onnistuisikohan vikailmoituksen tekeminen ja asian korjaaminen nyt tällä kolmannella yhteydenottotavalla..?
Sivu 1 / 1
Hei AMikkonen,
Laitoin tuosta työpyynnön eteenpäin niin saadaan yhteys kuntoon. Saat tekstiviestillä kuittauksen kun vika on korjattu.
Laitoin tuosta työpyynnön eteenpäin niin saadaan yhteys kuntoon. Saat tekstiviestillä kuittauksen kun vika on korjattu.
Pääsin vastauksesi aikoihin myös puhelimitse läpi Vikapalveluun, korjasivat konfiguraatiot tunnin sisällä siitä ja nyt onneksi toimii taas!
Vastaa
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.