Skip to main content

Valokuituni putkiremontin jälkeen

  • December 11, 2014
  • 4 kommenttia
  • 2 katselukertaa

Sain tällaisen vastauksen tuotantoinsinööriltä valitukseeni internetin toimimattomuudesta: Uusien telepistokkeiden toimimattomuus johtuu Elisasta.

4 kommenttia

  • May 6, 2014
Hei Pjelikan,

Eli yhteys ei ole toiminut putkiremontin jälkeen? Oletko tehnyt vielä asiasta vikailmoitusta meillepäin? Vilkaisin yhteyttäsi ja poikki se on hetken aikaa ollut. Mikäli olet varma että ongelma johtuu pistokkeista, tee asiasta viimeistään nyt vikailmoitus.

Vikailmoituksen voit jättää soittamalla vikapalveluun tai jättämällä palvelupyynnön omien sivujen kautta.

Kuitenkin olisi hyvä varmistaa että oma modeemisi on myös kunnossa!

  • May 7, 2014
Kyllä. Ongelma ei johdu pistokkeista vaan puhelinverkkoa ei ole kytketty mihinkään. Kahdella eri kaapelilla on kokeiltu, kaikkemme olemme tehneet. En tiedä määritelmääsi "hetken aikaa", putkiremontti alkoi 16.12. Kahdella modeemilla on kokeiltu.

  • May 9, 2014
Neuvoasi noudattaen kirjoitin keskiviikkona vikailmoituksen, mikään ei ole muuttunut! Laskuja vaan tulee, nettiä ei ole.

  • May 12, 2014
Hei Pjelikan,

Sinulle oli ilmeisesti tuon vikailmoituksen puolesta soiteltu 10.5 ? Asia on sitä kautta nyt hoidossa joten nyt täytyy vain odotella kuittausta vielä asian suhteen!