Hei,
taloyhtiöön (usean kerrostalon yhtiö), jossa asun on vedetty valokuidut ilmeisemmin yhtiön yhteiseen jakokeskukseen. Soneralta on myös tullut valokuitunettimainoksia, mutta tähän asti olen ollut siinä uskossa, että taloyhtiön 60-70 luvuilla rakennettua puhelinverkkoa ei tuohon voi käyttää.
Kuulin kuitenkin, että tuota vanhaa puhelinverkkoa voisi mahdollisesti hyödyntää VDSL2 tekniikan avulla. Mistä kannattaisi lähteä selvittämään onko tuo mahdollista? Onko Soneralla jotain tarkempia tietoja taloyhtiökohtaisesta tilanteesta? Soneran oma palvelu kertoo, että kuituyhteys olisi saatavilla, mutta tuo arvio ei käsittääkseni pidä aina paikkansa. Taloyhtiö on Vanamontie 4, 01350 Vantaa.
Valokuituyhteyden saatavuus (vdsl2?)
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.