Valokuituyhteys
Eli otin Soneralta laajakaistaliittymän valokuitutekniikalla uutena asiakkaana. Tullut hetki sitten taloyhtiöön. Eli tarvitaanko tässä nyt mitä laitteita? Ohjelapun mukaan 1.Liitä tietokone suoraan huoneistosi RJ-45-liittimellä varustettuun datarasiaan. 2. Avaa internerselain jne. Ongelmana nyt on toi yhteyden muodostus, jota ei tapahdu. Pitääkö olla joku modeemi tai muuta juttua mukana. Asiakaspalvelu ei oikeen osaa kertoa, eikä kukaan muukaan. Jos joku vois pikkusen yksityiskohtaisemmin valaista asiaa tyhmälle? Mahdollisia vikoja/omia mokia?
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.