Terve
Olen muuttamassa ja nykyisessä asunnossani on Soneran 10/2 ADSL-liittymä. Uuteen asuntooni olisi saatavilla vuokraan sisältyvä (VVO:n asunto) 1M liittymä, johon kuulemma tarvitsisi VDSL2-modeemin.
Kohde on Teekkarinkatu 9 Tampereella, joten onko tuo VDSL-boksin hankkiminen ainoa tapa saada netti, vai onko tuo nykyinen liittymä mahdollista vain siirtää uuteen osoitteeseen?
Jos siirto ei ole mahdollinen ja tuo 1M liittymä pitäisi ottaa, niin saako nettiä toimimaan tuolla nykyisellä ADSL-modeemilla? Jos ei, niin saako teiltä tuon modeemin kylkiäisinä kuten jotkut ovat saaneet, vai pitääkö sellainen vielä ostaa?
Vanha ADSL ja uusi VDSL
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.