Vanha asiakas vs uusi asiakas???
Kysyisin perustelut sille, että miksen minä vanhana uskollisena, mukisemattomana asiakkaana saa 1 megan laajakaistaani samaan tarjoushintaan kuin uusi asiakas(18,90e/kk)? Vastauksen toivon olevan hyvä ja mieluiten se, että tottakai minäkin saan laajakaistani tähän hintaan. Harkitsen vakavasti tässä tilanteessa operaattorin vaihtoa, ONHAN tosi outoa ettei vanhaa asiakasta palkita samalla tarjouksella?!?!?!?
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.