Skip to main content
Kysyisin perustelut sille, että miksen minä vanhana uskollisena, mukisemattomana asiakkaana saa 1 megan laajakaistaani samaan tarjoushintaan kuin uusi asiakas(18,90e/kk)? Vastauksen toivon olevan hyvä ja mieluiten se, että tottakai minäkin saan laajakaistani tähän hintaan. Harkitsen vakavasti tässä tilanteessa operaattorin vaihtoa, ONHAN tosi outoa ettei vanhaa asiakasta palkita samalla tarjouksella?!?!?!?
Uusien asiakkaiden tarjoukset ovat uusien asiakkaiden houkuttelemiseksi. Tarjoukset vaihtelevat eri aikoina ja ovat valtaosin sidottu liittymän 18 kuukauden määräaikaiseen sopimukseen. Nykyasiakkaille löytyy omat tarjouksenta, joissa myös sopimuksen muuttaminen määräaikaiseksi ja esimerkiksi liittymän nopeudennosto ovat tarjouksen saamisen edellytyksenä. Joitakin tarjouksia nykyisille asiakkaille löytyy täältä, mutta tarkemmat liittymääsi koskevat tarjoukset saat selville asiakaspalvelun kautta. Yhteytä voit ottaa puhelimen lisäksi Omien sivujen palvelupyyntölomakkeella.

T. Tapio
Sonera Asiakaspalvelu

Vastaa