Toivottavasti alue on oikea.Kysyisin sellaista,että kun nyt tarvitsisin Wlanin(WiFI) käytöön.
On laajakaistamodeemi merkiltään zyxel prestige 600 sarjaa,joka on siis jo vanha,mutta erittäin hyvin toiminut aina.
Tarvitsenko jonkinlaisen tukiratkaisun sen modeemin lisäksi ehkä?Yksi neuvo oli myös,että purkin firmis pitäisi päivittää,ja siitä pitäisi ottaa yhteyttä operaattoriin,eli minun siis soneraan/ko?
En ole käyttänyt näitä Wlan/Wifi toimintoja ennen,enkä siis oikein ymmärrä miten niitä laitetaan toimimaan.
Käytössä Win Xp,iMac ja iphone.Olen käynyt lukemattomia nettisivuja läpi,mutta kun oikein paljon lukee kaikkea,on kohta ihan sekaisin,eikä tajua senkään vertaa mitä alussa ehkä vielä tajusi.Olisin tosi kiitollinen selkeistä neuvoista.
Vanha zyxelin modeemi ja Wlan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.