Tervehdys!
Olen Soneran pitkä aikainen asiakas niin matkapuhelin puolella kuin laajakaistankin puolella. + kannettavassani on netti tikku... Maksan näistä koko perheen liittymistä, puhelimista, laajakaistasta n. 600 € vuodessa...
Laajakaistan hinta nykyisellä sopimuksella on n.50€/kk. Soitin asiakaspalveluun ja halusin tarkistuksen hintaan, koska huomasin että uudet asiakkaat saavat liittymän 19.9€ ensimmäiset 3kk ja sen jälkeen 29.9€/kk!!!
Minulle tarjottiin nykyisen sopimuksen uusimista ( 8mbit ) hintaan 39.90€. Kaiken kukkuraksi pitäisi tehdä 24kk sopimus!
Minun mielestäni vanhaa uskollista asiakasta ei kohdella näin!!!
Kun ilmoitin että naapuri tarjoo halvemmalla ja että harkitsen vaihtamista, niin tyttö vastasi vaan että NÄIN TEHDÄÄN, kuulemiin...
Ihme touhua! Ei oo paljon kiinostusta pitää asiakkaistaan kiinni... Ettekö tajua että myös puhelin liittymät on vaihdettavissa!!!
1014849447
Vanhan asiakkaan sopimuksen uusiminen uudella Hinnalla?
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.