Skip to main content

Vanhan numeron takaisin saaminen

  • December 11, 2014
  • 15 kommenttia
  • 1778 katselukertaa

Hei, minulla oli joskus vuonna miekka ja kivi (eli joskus 2008) soneralta numero, jonka siirsin dna:lle, dnalla liittymäni on ollut irtisanottuna melkein kaksi vuotta, kysyttäni dnalta onko numeroa mahdollista ottaa uudelleen käyttöön, vastasivat, että numeroani ei löydy enää heidän rekisteristään ja pitäisi ottaa soneraan yhteyttä, kysyäkseni asiaa. Eli, onko mahdollista saada tuota vanhaa numeroa itselle takaisin mitenkään vai? Numero ei tällä hetkellä ole kenelläkään käytössä.

15 kommenttia

  • January 12, 2012
Niin ja siirretytnumerot.fi ilmoittaa operaattoriksi DNAn, eli olivatko DNA:lla vain pihalla, vai miten tämä homma toimii?

  • January 12, 2012
Moi tunnus! Mikäli numero on edelleen vapaana voidaan se avata sinulle täällä Soneralla. Olisiko mahdollista että lisäsit asiakasnumerosi (Omat asetukset > Profiili > Asiakasnumero), tai vaihtoehtoisesti voit lisätä tuon kyseisen puhelinnumeron ilman ensimmäistä nollaa asiakasnumeron tilalle. Näin pystyn tarkistamaan asian . Asiakasnumero ei näy muille keskustelupalstan käyttäjille ja se löytyy esimerkiksi viimeksi tulleesta laskusta.

Ps. Olethan sinäkin jo tutustunut Facebook-sivuihimme ja liittynyt tykkääjiin? http://www.facebook.com/sonera

  • January 12, 2012
Lisäsin tuon puhelinnumeron asiakasnumeronpaikalle

  • January 12, 2012
Selvittelen ja palaan asiaan uudellen, kun olemme saanut asiaan varmuuden voidaanko numero avata meillä.

  • January 12, 2012
Selvä homma.

  • January 13, 2012
Tämä asia tulikin hoidettua Asiakaspalvelumme kanssa kuntoon.

  • Faxaaja
  • June 12, 2012
Miten on pystyykö sen vanhan numeron tosiaan ottamaan takaisin, minä siirsin sen Saunalahdelle aikoinaan? Se näkyy siirretyissä numeroissa operaattori TeliaSonera, mutta numero ei ole kellään käytössä, se on varmaan palautunut teille, eli saakohan sen vanhan numeron vielä käyttöön?

  • June 12, 2012
Moi mavexx! Lisäätkö kyseisen numeron asiakasnumerosi tilalle (Omat asetukset > Profiili > Asiakasnumero), niin tarkistetaan asia. Laita numero ilman välilyöntejä muodossa 0401234567.

  • Faxaaja
  • June 12, 2012
Johannes kirjoitti:
Moi mavexx! Lisäätkö kyseisen numeron asiakasnumerosi tilalle (Omat asetukset > Profiili > Asiakasnumero), niin tarkistetaan asia. Laita numero ilman välilyöntejä muodossa 0401234567.

Tehty ja Laitettu.

  • June 12, 2012
Voit avata kyseisen numeron uudestaan. Otathan tässä tapauksessa yhteyttä asiakaspalveluumme.

  • Faxaaja
  • June 12, 2012
Johannes kirjoitti:
Voit avata kyseisen numeron uudestaan. Otathan tässä tapauksessa yhteyttä asiakaspalveluumme.

Otettu yhteyttä.

  • Faxaaja
  • June 12, 2012
mavexx kirjoitti:
[quote="Johannes":3kmw5zga]Voit avata kyseisen numeron uudestaan. Otathan tässä tapauksessa yhteyttä asiakaspalveluumme.

Otettu yhteyttä.[/quote:3kmw5zga]
Reisille meni, ensin täällä luvataan et voit avata uudelleen ja sitten kusee koko homma.

  • Faxaaja
  • June 12, 2012
mavexx kirjoitti:
[quote="mavexx":3vcos15c][quote="Johannes":3vcos15c]Voit avata kyseisen numeron uudestaan. Otathan tässä tapauksessa yhteyttä asiakaspalveluumme.

Otettu yhteyttä.[/quote:3vcos15c]
Reisille meni, ensin täällä luvataan et voit avata uudelleen ja sitten kusee koko homma.[/quote:3vcos15c]
Asia kunnossa (hope so)

  • June 14, 2012
Hei mavexx! Asia saatiinkin hoidettua kuntoon ja liittymä uudestaan käyttöön. Mukavaa kesän jatkoa!

  • Faxaaja
  • June 16, 2012
Johannes kirjoitti:
Hei mavexx! Asia saatiinkin hoidettua kuntoon ja liittymä uudestaan käyttöön. Mukavaa kesän jatkoa!

Kiitos samoin!