Haluan irtisanoa vanhan pöytätietokoneen vuokrasopimuksen. Kyseessä on tosi vanha laite jonka sopimusta on jatkettu 1.7.2007. Miten siis menettelen jotta sopimuksen saan purettua? Pitääkö kone lähettää jonnekin
(minne, miten?). Kuka maksaa lähetyksen?
VANHAN PÖYTÄTIETOKONEEN VUOKRASOPIMUKSEN IRTISANOMINEN
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.