Skip to main content

VANHAN PÖYTÄTIETOKONEEN VUOKRASOPIMUKSEN IRTISANOMINEN

  • December 11, 2014
  • 1 kommentti
  • 0 katselukertaa

Haluan irtisanoa vanhan pöytätietokoneen vuokrasopimuksen. Kyseessä on tosi vanha laite jonka sopimusta on jatkettu 1.7.2007. Miten siis menettelen jotta sopimuksen saan purettua? Pitääkö kone lähettää jonnekin
(minne, miten?). Kuka maksaa lähetyksen?

1 kommentti

  • February 16, 2011
maraparka: Sinun kannattaa olla asiasta yhteydessä asiakaspalveluumme. Voit myös jättää asiasta palvelupyynnön Sonera Omat Sivut -palvelun kautta. Tätä kirjoittaessani on myös runsaasti vapaita aikoja ensi viikolle ajanvarauskalenterissamme.