Skip to main content

Vanhan tallentavan digiboxin liittäminen

  • December 11, 2014
  • 1 kommentti
  • 1 katselukerta

Terve.

Olisin kysynyt että onnistuuko oman vanhan tallentavan digiboxin liittäminen teidän digiboxiin (malli jossa ei voi tallentaa paikallisesti)? ja näin voin tallentaa esim. maksukanavia?

1 kommentti

  • April 27, 2012
Hei funchameleon,
Ikävä kyllä KotiTV:n digiboxiin ei voi liittää toista boxia.