Terve.
Olisin kysynyt että onnistuuko oman vanhan tallentavan digiboxin liittäminen teidän digiboxiin (malli jossa ei voi tallentaa paikallisesti)? ja näin voin tallentaa esim. maksukanavia?
Vanhan tallentavan digiboxin liittäminen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.