Jos 24/1 liittymä maksaa tällä alueella vanhalle asiakkaalle 50,40 ja uudet asiakkaat saa hintaan 34,90 - onko jossain matoja - kysyy epätietoinen. Sitäpaitsi tämän kaupungin keskustassa liittymä on ennemminkin 11/0,5. Ei johdu etäisyyksistä...
Ei niin pahaa ettei jotain hyvääkin. Liittymä luvattiin parissa viikossa. Meni pari päivää, ja netti oli auki ja
se ei ole pätkinyt moneen vuoteen..
T : Melkein kaikkeen tyytyväinen RAV
Vanhat maksaa uudet
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.