Vanhemmat tallennukset pätkii
Netti toimii moitteetta, mutta koti-tv:n yli kuukauden vanhat tallennukset ovat katselukelvottomia. Mikään resetointi tai muu vastaava turhanpäiväinen pelleily ei auta. Raivostuttaa, sillä olen tuonne useammankin elokuvan tallentanut aikomuksenani katsoa ne myöhemmin. Onneksi en palvelusta joudu mitään maksamaan, kun ilmaisena saatunakin "palvelun" takia menee jatkuvasti hermot. Onneksi vanha tallentava digiboksi toimii. Älkää missään nimessä hommatko Koti-TV-palvelua mikäli ette halua turhautua.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.