Skip to main content

Vanhemmat tallennukset pätkii

  • December 11, 2014
  • 4 kommenttia
  • 6 katselukertaa

Netti toimii moitteetta, mutta koti-tv:n yli kuukauden vanhat tallennukset ovat katselukelvottomia. Mikään resetointi tai muu vastaava turhanpäiväinen pelleily ei auta. Raivostuttaa, sillä olen tuonne useammankin elokuvan tallentanut aikomuksenani katsoa ne myöhemmin. Onneksi en palvelusta joudu mitään maksamaan, kun ilmaisena saatunakin "palvelun" takia menee jatkuvasti hermot. Onneksi vanha tallentava digiboksi toimii. Älkää missään nimessä hommatko Koti-TV-palvelua mikäli ette halua turhautua.

4 kommenttia

  • February 20, 2012
ville1234: Koti TV -palvelun verkkotallenteissa on tällä hetkellä häiriöitä ja korjaamme vikaa parhaillaan.
Asiasta löytyy myös häiriötiedote verkkosivuiltamme otsikolla "Ongelmia verkkotallenteiden kanssa".

  • April 24, 2012
Meillä oli eilen ongelmia käynnistää yhden vanhemman tallennuksen toistoa. Katseluaikaa tuolla olisi enää reilu viikko ja mukavaa olisi, jos sen ennättäisi katsoa ennen ohjelman poistumista. Toistoyritykset kaatuivat toistuvasti virheilmoituksiin. Onko vika mahdollisesti ratkaistavissa meidän päässä jollain konstilla, vai mahdollisesti langan toisessa päässä?

  • April 24, 2012
Hei Jukjuk

Onko sinulla käytössä Thomson palvelureititin? Mikäli on niin voisit kokeilla palauttaa sen tehdasasetukset. Ohjeet ja vinkit sivuiltamme löytyy ohjeet siihen. Tämän jälkeen digiboxista kannattaa käyttää virtajohto irti jonka jälkeen digiboxi käynnistyy uudelleen.

Mikäli ongelma jatkuu niin ole yhteydessä vikapalveluumme.

Voit jättää vikailmoituksen palvelupyyntölomakkeella tai soittamalla vikapalveluun 0206 90101, ma-pe 8-20, la 9-16.30.

  • May 1, 2012
Tehdasasetusten palautus ja virtajohdon irrotus tehty pariin otteeseen. Myös vikailmoitus on jätetty. Toimenpiteet eivät ole johtaneet siihen, että tallennus olisi mahdollista katsoa. Virheilmoitukset ovat ja pysyvät ennallaan. Tallenne vanhenee tänään, joten taisi jäädä Broadwalk Empiren katselu sitten kesken.