Skip to main content
Heh, tuli Soneralta kirje postilaatikkoon.

Oletko kyllästynyt siihen, että operaatoorit tarjoavat herkkuja vain uusille asiakkaille?
Niin mekin. Siksi lähetimme sinulle tämän kirjeen.

Ja yllätys yllätys, kirjeen sisällä ei ollutkaan herkkuja vaan tarjouksia uusista vekottimista ja liittymistä.

Pöh, mitäs vanhojen asiakkaiden palkitsemista se tuollainen on. Enemmän aiheuttaa vihastusta kuin ihastusta tuollaiset herkkutarjoilut.
Niinpä niin, tähän mennessä jo kolmeen kertaan tullut tuon sisältöinen mainos lupaa paljon, mutta osoittautuu lopulta juuri siksi, mitä epäilinkin. Vanhoille asiakkaille tarjotaan uusia palveluita ja tämä kaiken lisäksi siten, ettei oteta edes selvää, mitä palveluja asiakkaalla jo on taloudessaan.
Harmittaa tuo. Olisi kiva saada joskus todellista etua siitäkin, että on ollut parikymmentä vuotta Soneran asiakkaana.
Kun puhelinpuolella tarjotaan uutta Internet-yhteyttä, vaikka sellainen jo talossa on ja laajakaistapuolella taas puhelinliittymää, joka sekin on, niin on se aika kovaa myyntiä, mutta samalla asiakkaan aliarvioimista.
Ellei Sonera toimisi maailmalla parhaiten, niin tuollaisesta kampanjasta voisi loukkaantua siinä määrin, että vaihtaisi operaattoria.
Edes asiakaspalvelua ei saa kiinni halutessaan, kun ei ole aikaa viipyä loputtomiin puhelimessa.
Onneksi minulla "roskapostiesto" (paperi ja sähköpostiesto) puree ja en saa noita houkuttelevia tarjouksia:)

Nyt tulee taloon 3 paria puhelinkaapelissa... voi oikeasti vaihtaa operaattoria niin että on aikaa kääntää sähköposti pois pp.inet.fi osoitteesta.

Vastaa