ihmettelmepä vaan, kun olen parisen vuotta maksellut nopeimmasta 24 MB liittymästä ihan komeeta hintaa ensin 49, sitten ALV 23 muutoksen jälkeen 49,40 / kk.
ja jos nyt yrittäisi tilata uutta liittymää, niin ei millään saa maksaa kuin 39,90 /kk (24 kk määräaikainen sopimus), mutta minäpä saan !!
tein jopa valituksen vanhojen asiakkaiden sortamisesta asiakaspalveluun ja siellä vaan ihmeteltiin, mitäs valitat; ihan lista-hinnan mukainen lasku mulle joka kuukausi tulee.
miksi ihmeessä maksan kympin enemmän "kanta-asikkaana" joka kuukausi ?
koskahan joku viimeksi on mitenkään pystynyt ostamaan laajakaistaliittymän tuohon ns. listahintaan 49,40 hintaan, sillä uskoakseni AINA on olemassa jokin tarjous ja täyttää hintaa ei pysty, ei sitten millään uusi asiakas maksamaan.
mutta meistä vanhoista asiakkaistahan on kuluja, kun joutuvat oikein laskuttamaan meitä ja valvomaan, että maksamme laskumme ajallansa ja täysimääräisinä !!
kannattaa siis AINA tarjouksen päätyttyä irtisanoa määräaikainen sopimus ja ottaa uusi sopimus (taatusti halvempi kun AINA lienee jokin tarjous olevan voimassa); vaikka sitten toisen perheenjäsenen nimiin tai vaihtaa palvelun tarjoajaa.
tällainen kyykyttäminen on mieletöntä ja eikä liene palvelen pitkässä juoksussa ketään.
ketkään muuthan ei tällaiseen syyllisty kun operaattorit: puhelin/matkapuhelin-, laajakaista-, ja maksu-TV operaattorit.
hyvät ihmiset seuratkaa laskujanne ja VAIHDELKAA OPERAATOREITANNE, kun eivät asiakaspalvelussa edes pyynnöstä suostu tarkistamaan hintojaan !!
-Mikey11-
Sivu 1 / 1
Suosittelisin vielä ottamaan yhteyttä esim. Myyntipalveluumme 0800 133 133 jossa liittymäsi voidaan tarkistaa ja katsoa, millaisen tarjouksen voisit saada jo olemassa olevaan liittymääsi. Kampanjat vaihtelevat hieman aluettain ja liittymätyypettäin.
Nykyasiakkaiden ja uusien asiakkaiden kampanjat eivät kuitenkaan aina ole sisällöltään samanlaisia. Ajankohtaisimmat edut kannattaa siis tarkistaa Myyntipalvelustamme.
Nykyasiakkaiden ja uusien asiakkaiden kampanjat eivät kuitenkaan aina ole sisällöltään samanlaisia. Ajankohtaisimmat edut kannattaa siis tarkistaa Myyntipalvelustamme.
kiitos ja hienoa että Sonerakin heräsi, kun omilla sivuillaan sai haukkuja.
asiakaspalvelussa ei tätä mun "maksan joka kuukausi kympin liikaa" haluttu mitenkään ongelmana ymmärtää.
jos teillä kerran on nyt sitten havaittu, että UUDET asiakkaat, joista taatusti myös lisäkuluja n. "kytkentäkulut"
saavat tosiaan ainakin täällä Turun seudulla 24 kk sopimuksen, joka kuukausi kympin minua halvemmalla, kannattaisikos jotenkin näitä "vanhoja" asiakkaita palkita, kun käsittääkseni vanha asiakas saattaisi olla jopa parempi kuin uusi asiakas, ehkä riskitön, tiedetään, että saattaa maksaa laskunsa jne.
ja mikä tärkeintä, hänet on jo koukkuun saatu, eli häneen ei tarvitse uhrata kalliita markkinointi-euroja.
vaan hänestä TULISI VAIN PITÄÄ HUOLTA !!
näin ei valitettavasti ole, ei kylläkäään millään operaattorilla, ei puhelinasioissa, ei gsm asioissa, ei näissä laajakasiat jutuissa, saatikka sitten maksu TV asioissa.
jossain bisneksissä vanhoista asiakkasita pidetään huolta ja heille on jopa etuuksia, mutta miten on esim. Soneralla ?
mitä etua te tarjoatte vanhoille asiakkaille ?
ikä-lisänne on negatiivinen, mitä kauemmin olet Soneran asiakas, sitä enemmän maksat ?
kun vanhoja sopimuksia ei automaattisesti tarkisteta palveluntarjoajan puolelta, vaan vain uusista sopimuksista ollaan kiinnostuttu.
tai kait näitä kalliita sopimuksia täytyy ylläpitää, jotta on jokin vanha ns. OVH-hinta jota voi käyttää tarjouksen pohjana uusille asiakkaille !!
Mikä tarjous sellainen olisi, jos se on sama kuin vanhoillakin asiakkailla ?
asiakaspalvelussa ei tätä mun "maksan joka kuukausi kympin liikaa" haluttu mitenkään ongelmana ymmärtää.
jos teillä kerran on nyt sitten havaittu, että UUDET asiakkaat, joista taatusti myös lisäkuluja n. "kytkentäkulut"
saavat tosiaan ainakin täällä Turun seudulla 24 kk sopimuksen, joka kuukausi kympin minua halvemmalla, kannattaisikos jotenkin näitä "vanhoja" asiakkaita palkita, kun käsittääkseni vanha asiakas saattaisi olla jopa parempi kuin uusi asiakas, ehkä riskitön, tiedetään, että saattaa maksaa laskunsa jne.
ja mikä tärkeintä, hänet on jo koukkuun saatu, eli häneen ei tarvitse uhrata kalliita markkinointi-euroja.
vaan hänestä TULISI VAIN PITÄÄ HUOLTA !!
näin ei valitettavasti ole, ei kylläkäään millään operaattorilla, ei puhelinasioissa, ei gsm asioissa, ei näissä laajakasiat jutuissa, saatikka sitten maksu TV asioissa.
jossain bisneksissä vanhoista asiakkasita pidetään huolta ja heille on jopa etuuksia, mutta miten on esim. Soneralla ?
mitä etua te tarjoatte vanhoille asiakkaille ?
ikä-lisänne on negatiivinen, mitä kauemmin olet Soneran asiakas, sitä enemmän maksat ?
kun vanhoja sopimuksia ei automaattisesti tarkisteta palveluntarjoajan puolelta, vaan vain uusista sopimuksista ollaan kiinnostuttu.
tai kait näitä kalliita sopimuksia täytyy ylläpitää, jotta on jokin vanha ns. OVH-hinta jota voi käyttää tarjouksen pohjana uusille asiakkaille !!
Mikä tarjous sellainen olisi, jos se on sama kuin vanhoillakin asiakkailla ?
Joka laajakaistaliittymällä on normaalihinta, joka veloitetaan ellei liittymän hinnoittelussa ole käytössä mitään tarjousta. Usein määräaikaisella sopimuksella laajakaistaliittymän hinnoitteluun saa tarjouksen, mutta tämä riippuu täysin mistä liittymästä on kyse ja missä (verkossa) se sijaitsee.
On aivan totta, että vanhoja asiakkaitakin täytyy muistaa huomioida. Tämä on usein ollut ongelma myös muilla kuin Soneralla. Nyt kuitenkin on annettava myös positiivista palautetta, kun siihen on aihetta. Olen sekä kaapelitv-, laajakaista-, että KotiTV-asiakas. Koska 5 vuoden laajakaista-asiakkuuteni aikana ei käytännössä koskaan ole ollut hyviä tarjouksia vanhoille asiakkaille, menin sitten n.vuosi sitten tekemään - tietenkin määräaikaisen - laajakaistasopimuksen, jossa sain noston maksiminopeuteen vanhalla hinnalla, joka tosin oli silti kallis. Täällä missä kiinteällä laajakaistalla ei ole kilpailua, jouduin maksamaan 8M/1M yhteydestä selvästi yli 50€, joka vielä alv-korotuksen jälkeen nousi. Sain siis 24M/1M-yhteyden tällä hinnalla. No, tässä syksyllä ja talvella Sonerallakin alkoi olla jo aika hyviä tarjouksia myös kiinteästä laajakaistasta, ja kun vanhana asiakkaana tiedustelin asiasta, yllätyin, kun Sonera teki uuden sopimuksen aivan reilusti edullisemmalla hinnalla sisältäen KotiTV:n. Tässä tilanteessa asiakaspalvelu oli nopeaa, joustavaa ja ystävällistä. Hienoa, mikäli asiat menevät tähän suuntaan.
Kiitos palautteesta dekerivers. Tarjouksia kannattaa kysellä, varsinkin siinä vaiheessa kun laajakaistaliittymän määräaikainen sopimus on lopuillaan tai liittymässä on toistaiseksi voimassa oleva sopimus.
Vastaa
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.