Tällä kertaa pisteet Sonerapisteen asiakaspalvelulle.
Siivotessa löytyi vanha ISDN päätelaite jossa oli iso tarra jotta laite on TELE:n omaisuutta. Kiikutin sen Sonerapisteeseen ja aika hölmistynyt myyjä otti laitteen vastaan hävitettäväksi:-)
Muistelin vastaavaa tapausta 90-luvulta jolloin työpaikaltani löytyi kaapista käytöstä poistettu modeemi, samalainen samanlaisella tarralla. Asiaa selviteltäessä huomasivat että siitä oli maksettu muutaman sadan markan vuosivuokraa vuosikausia turhaan.
Vanhojen laitteiden palautus
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.