Skip to main content

Varattu soittoaika -> ei tullut soittoa sovitulla ajalla

  • December 11, 2014
  • 3 kommenttia
  • 5 katselukertaa

Ei taida Soneralla toimia ajanvarauksen kautta asiakaspalvelu. Tänään (13.12.2012) olisi pitänyt palveluneuvojan soittaa klo 14.00, eikä vielä näin tunnin päästäkään soittoa ole kuulunut. Tekstiviestit soittoajan varaamisesta ja yms. muistukset tuli kyllä tekstareina. Tämä on jo toinen kerta kun soittoa ei kuulu ollenkaan varattuna ajankohtana! :(

3 kommenttia

  • December 13, 2012
Moi hautjon!

Voi rähmä sentään! Ei kyllä ole kuulunut tietoa, että jotain ongelmia ajanvarausten kanssa olisi tänään ollut, joten selitystä tälle en harmi kyllä osaa antaa. Syvimmät pahoittelut kuitenkin tästä. Mitä asia koskee? Jos laittaisin tätä kautta soittopyyntöä oikeaan osoitteeseen, kun näin ikävästi on kohdallasi päässyt käymään.

  • December 13, 2012
Niinamari kirjoitti:
Moi hautjon!

Voi rähmä sentään! Ei kyllä ole kuulunut tietoa, että jotain ongelmia ajanvarausten kanssa olisi tänään ollut, joten selitystä tälle en harmi kyllä osaa antaa. Syvimmät pahoittelut kuitenkin tästä. Mitä asia koskee? Jos laittaisin tätä kautta soittopyyntöä oikeaan osoitteeseen, kun näin ikävästi on kohdallasi päässyt käymään.


Moi Niinamari!

Kiitos yhteydenotostasi ja soittopyynnön välittämisestä. Asia tulikin kuntoon heti soittopyynnön perusteella. :)

  • December 13, 2012
hautjon: Eipä mitään! Hyvä, että homma selvisi :)
Modeemi on nyt tilattu ja n. viikossa sinulla.
Mukavaa joulunodotusta sinne!