Varmuuskopio
Otin viime perjantaina käyttöön Sonera varmuuskopio palvelun, asennus meni hyvin ja ensimmäinen varmuuskopiointi. Nyt olen huomannut että joka kerta kun käynnistän varmuuskopio ohjelman, se kysyy lisenssikoodia aina uudelleen. Eikö ohjelman kuuluisi kysyä tuota lisenssiä vain kerran? Samalla ohjelma on muuttunut englanninkieliseksi. Ohjelman uudelleen asennus ei auttanut asiaan.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.