Moi!
Liittymääni kuuluu tuo varmuuskopiopalvelu, mutta Soneralla on tarjolla vain Windows versio siitä. F-secure on hiljattain julkaissut myös Mac OS X version, ja kuulisin mielelläni että Soneralla on suunitelmissa tarjota tätä myös omille asiakkailleen.
Olen keskustellut pariin otteeseen asiakaspalvelun kanssa, jossa eivät tunnu tietävän asiasta mitään. Minua on neuvottu kysymään F-Securelta jotka taas sanovat että Soneran pitäisi tietää...
Olisiko mahdollista saada vaikka tuotepäälliköltä kommentti aiheeseen? On varmasti paljon mäkki-asiakkaita jotka mielellään tilaisivat teiltä kyseisen tuotteen, ja asiakasohjelmistokin on siis jo olemassa.
Varmuuskopio / Mac OS X
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.