Moi.
Miten saan varmuuskopiopalvelun käyttööni?
Tilasin kyseisen palvelun asiakaspalvelusta ja sain aktivointitunnuksen, mutta kyseisellä tunnuksella en pysty aktivoimaan kun tietoturvan.
Olen pari päivää yrittänyt soittaa asiakaspalveluunne, mutta aika ei riitä jonottamaan järjettömiä aikoja ja poltan puhepalkettini loppuun pelkästään jonotusmusiikkia ja liirumlaarumia kuuntelemalla.
Sivu 1 / 1
Kuulostaa kyllä siltä, että saamasi lisenssi ei ole varmuuskopiopalveluun, vaan tosiaan tietoturvaan. Tämä tarkoittaisi sitä, että sinulle on tilattu väärä tuote, koska lisenssit eivät toimi ristiin.
Tässä tapauksessa asia selviää vain ottamalla yhteyttä asiakaspalveluumme. Jos et pääse puhelimitse läpi, voit myös jättää asiakaspalveluun yhteydenottopyynnön Omien sivujen lomakkeella, jos sinulla vain on tunnukset Omille sivuille. Jos ei, ei muuta mahdollisuutta ole, kuin ottaa puhelimitse yhteyttä.
T. Panu
Sonera Asiakaspalvelu
Tässä tapauksessa asia selviää vain ottamalla yhteyttä asiakaspalveluumme. Jos et pääse puhelimitse läpi, voit myös jättää asiakaspalveluun yhteydenottopyynnön Omien sivujen lomakkeella, jos sinulla vain on tunnukset Omille sivuille. Jos ei, ei muuta mahdollisuutta ole, kuin ottaa puhelimitse yhteyttä.
T. Panu
Sonera Asiakaspalvelu
Minulle luvattiin myös varmuuskopiopalvelu 18 kuukauden määräaikaissopimuksella nopeudennoston myötä.
mutta mitään lisenssiä tuohon ei ole kuulunut.
ja - kyllä - olen pyytänyt tätä jo omien sivujen kautta tekemällä kyselyn. mutta mitä auttaa kysyä kun ei vastata.
soittelemaan en ala. jos ei kolmanteen palvelupyyntöön vastata, niin sitten on onneksi kuluttajia palveleva taho, mikä ehkä saa jotain liikettä myös Soneraan.
mutta mitään lisenssiä tuohon ei ole kuulunut.
ja - kyllä - olen pyytänyt tätä jo omien sivujen kautta tekemällä kyselyn. mutta mitä auttaa kysyä kun ei vastata.
soittelemaan en ala. jos ei kolmanteen palvelupyyntöön vastata, niin sitten on onneksi kuluttajia palveleva taho, mikä ehkä saa jotain liikettä myös Soneraan.
Palvelupyyntöjen käsittelyssä on noin neljän arkipäivän viive. Hoidamme viiveestä huolimatta kaikki saapuneet palvelupyynnöt. Pahoittelemme viiveettä ja pyydämme, että täytätte palvelupyynnön mahdollisimman huolellisesti, nopeuttaaksenne asian hoitamista. Kiirellisissä asioissa ottakaa yhteyttä asiakaspalveluumme 0200 17000 (mpm/pvm) ma-pe 8-20, la 9-16.30.
T. Sonera Asiakaspalvelu
T. Sonera Asiakaspalvelu
Vastaa
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.