Moi.
Miten saan varmuuskopiopalvelun käyttööni?
Tilasin kyseisen palvelun asiakaspalvelusta ja sain aktivointitunnuksen, mutta kyseisellä tunnuksella en pysty aktivoimaan kun tietoturvan.
Olen pari päivää yrittänyt soittaa asiakaspalveluunne, mutta aika ei riitä jonottamaan järjettömiä aikoja ja poltan puhepalkettini loppuun pelkästään jonotusmusiikkia ja liirumlaarumia kuuntelemalla.
Varmuuskopio palvelun käyttöönottaminen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.