Hei!
Haluaisin lopettaa varmuuskopioinnin. En ole vain mistään löytänyt sellaista kohtaa, josta tämän voisi tehdä.
Onko tarkoitus, että kun Varmuuskopioinnin on kerran ottanut käyttöön, sitä ei sen jälkeen voi enää lopettaa?
Oloneuvos 41
Varmuuskopioinnin lopettaminen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.