Minulla on Windows Vista SP2. Kone ei onnistu varmuuskopioinnissa. Joka kerta tulee ilmoitus: "Varmuuskopiointi ei onnistunut. Järjestelmässä tapahtui virhe. Seuraavista tiedoista voi olla apua virheen ratkaisemisessa: Kriittinen virhe (0x8000FFFF)".
Lisäinfiormaationa on lapussa paksu punainen vaakaviiva.
Miten asian saa korjattua?
Lantti.
Varmuuskopiointi ei onnistu
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.