Tilasin teiltä Tietoturva Plus -palvelun. Ihmettelen tässä sellaista seikkaa, että miksi varmuuskopiointi on niin hidasta. Minulla on teiltä 100/10 -yhteys. Olen uploadannut viimeiset 24 tuntia tässä tavaraa ja sitä on siirtynyt yhteensä vasta 200 tiedostoa/346Mt. En rajoita lähetysnopeutta. Onko palvelu todella näin hidas? Missä mättää? Voisiko asialle tehdä jotain? Olisi varmaan pitänyt testata ensin :)
Myöskin Varmuuskopio-välilehdellä Varmuuskopiot-ikkunassa monien tiedostojen kohdalle tulee punainen ympyrä, jossa valkoinen ruksi. Mitäköhän tämä tarkoittaa?
Varmuuskopiointia 24h=346Mt?!
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.