Asensin Tietoturva plussan koneelle viikko sitten,eilen 23.6 tuli ilmoitus ,olen irtisanut palvelun,mitä en ole tehnyt.Otin uudet lisenssit(mitkä ovat näköjään ristissä)Tietoturva asentui ok,mutta varmuuskopiossa tulee ilmoitus että sähköpostiosotteesi on jo käytössä,anna toinen sähköpostiosoite?Miten edetä?
Sivu 1 / 1
Sähköpostiosoitetta tarvitaan ohjelman hallintaan sen portaalissa. Nyt, kun ilmeisesti olet jo aiemmin ottanut ohjelman käyttöön eri lisenssillä, on silloin ilmoittamasi sähköpostiosoite nyt varattu palvelussa. Voit kuitenkin käyttää uudelleenaktivoinnissa jotain toista sähköpostiosoitetta, palvelu ei ole sidottu liittymäsi pääpostilaatikkoon.
T. Panu
Sonera Asiakaspalvelu
T. Panu
Sonera Asiakaspalvelu
Jos nää lisessit rupee hyytymään tällä aikatahdilla niin sähköpostiosotteita pitää olla kuin luottokortteja perstaskussa.Eikös sitä sähköpostiosoitetta pysty vapauttamaan toimimattoman lisenssin ikeestä...jäin kaipaamaan 5G....!
Kyllä sähköpostiosoitteenkin voi tarvittaessa varmasti vapauttaa, mutta huomattavasti nopeampi tapa on vain ottaa palvelu käyttöön uudella sähköpostiosoitteella. Voit kuitenkin halutessasi pyytää alun perin käyttämäsi sähköpostiosoitteen vapauttamista ottamalla yhteyttä Vikapalveluumme joko Omien sivujen lomakkeella tai soittamalla vikapalvelunumeroon 0206 90101.
T. Panu
Sonera Asiakaspalvelu
T. Panu
Sonera Asiakaspalvelu
Vastaa
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.