Tervehdys,
Minkä takia varmuuskopio haluaa käytännössä joka kerta konetta avatessa updeittia? Olen sen silloin tällöin tehnyt ja se vaatii joka kerta koneen uudelleenkäynnistystä.
Ei kai ohjelmassa niin paljon päivitettävää ole...
Harvoin tässä tiedostojen kanssa pelaileekaan, mutta harvoimpa viikoraporteissa on muutoksiakaan...onko ohjelma siis lainkaan aktiivinen?
Valokuva- ja musiikkitiedostoja koneessa on niin penteleesti, että olen niissä tyytynyt toistaiseksi manuaaliseen tuplaa toiselle levyasemalle, kunnes nämä erikoisuudet loppuvat
varmuudeksi
VARMUUSKOPION UPDATE
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.