Tuli postissa tarjous jatkaa kohta päättyvää laajakaistasopimusta. Todellakin "tarjous".
Ensinnäkin sopimuskauden kustannukset ovat selvästi suuremmat kuin voimassaolevan sopimuksen kokonaiskustannukset kahden vuoden ajalta. Toiseksi tarjottu hinta on täsmälleen sama, mitä verkossa tarjotaan jokaiselle. Ja tämä tarjous on kirjeen mukaan voimassa minulle vain tämän kuukauden (elokuu) ajan! Heko heko.
Kolmanneksi maksan tällä hetkelläkin pyöristettynä samaa hintaa kuin maksaisin hyväksyttyäni "tarjouksen".
Näinkö meitä vanhoja asiakkaita todellakin kohdellaan? Lähettämällä tarjouksia, jotka eivät itse asiassa ole mitään tarjouksia. Kannattaisi näköjään pistää sopimus kylmästi poikki ja odottaa kuukausi ja sen jälkeen tulla uudestaan uutena asiakkaana. Säästäisi pitkän pennin.
Ensinnäkin en enää tee Soneran kanssa kahden vuoden sopimuksia. Se on aivan liian pitkä aika muuttuvassa nykymaailmassa. Jos haluatte tarjota minulle sopimuksen uusimista, niin hinnan on oltava nykyistä halvempi, muuten ei enää onnistu. Odotan yhteydenottoanne, mikäli nämä ehdot käyvät teille. Asiakasnumeroni perusteella yhteystietoni varmasti selviävät.
Varsinainen tarjous vanhalle asiakkaalle! :-(
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.