Hei
Puhelinkuvakkeeni päällä on uudesta vastaajaviestistä ilmeisesti kertova punainen pallukka jatkuvasti, vaikka vastaajassa ei ole viestin viestiä. Myös notification uudesta vastaajaviestistä tulee aina uudestaan, vaikka sen poistaisikin. Puhelin muutaman kuukauden vanha iPhone 4, käyttöjärjestelmä iOS 5. Onko muilla vastaavaa ongelmaa, mikähän tähän auttaisi? Puhelin on resetoitu, ei auta.
Vastaajaongelma iPhone4
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.