vastauksia!!!
joo ei lähe pelittään nää teeveejutut&laskutus miten sattuu&kukaan ei vastaa lähetettyihin viesteihin...eli sanoisin irti tän 24m&kotiteeveen&jatkasin sillä 8m:sella se sentään pelitti tosin tunnukset ja sähköposti ei taida vielkään toimia..ootellu viestii vikapalvelusta n.4kuukautta.......
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.