Skip to main content

vastauksia!!!

  • December 11, 2014
  • 2 kommenttia
  • 0 katselukertaa

joo ei lähe pelittään nää teeveejutut&laskutus miten sattuu&kukaan ei vastaa lähetettyihin viesteihin...eli sanoisin irti tän 24m&kotiteeveen&jatkasin sillä 8m:sella se sentään pelitti tosin tunnukset ja sähköposti ei taida vielkään toimia..ootellu viestii vikapalvelusta n.4kuukautta.......

2 kommenttia

  • July 26, 2011
niinjooo sen verran viel...että onko asia ok niin ett pistän toin boxin&modeemin pakettiin&postitan teille&liittymä jatkuu 8megasena?

  • July 26, 2011
Hei, ikävä kuulla tilanteestasi. Jos lisäät asiakasnumerosi Profiiliisi, voin katsoa asiaasi tarkemmin. Vaihtoehtoisesti voit ottaa asiassa yhteyttä Asiakaspalveluumme. Pelkkä digiboksin ja modeemin palauttaminen ei palauta liittymääsi vanhaan sopimukseesi.